reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Atalovič

Martin Atalovič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak chcete v živote vyhrať, musíte hrať.Ten kto sa nehrá, ten nevyhrá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Limitovaná edícia

Martin Atalovič

Limitovaná edícia

Akcie, zľavy alebo darčeky s rôznou mierou použiteľnosti už dávno nezaberajú na čoraz sofistikovanejších zákazníkov. A keď teda základná poučka marketingu nepomáha, je nutné prísť s originálnym spôsobom oslovenia spotrebiteľov. Promotéri si dávno uvedomili, že ľudia si nekupujú konkrétny tovar alebo službu, ale pocit, ktorý mu vlastnenie danej veci prinesie. Každý chlap sníva o luxusnom športiaku. A podobne, každá žena by chcela šatník, ktorý z nej spraví kočku a aký už nebude mať žiadna iná. Samozrejme, ak má človek veľa peňazí, môže si dovoliť kupovať unikáty. Ale čo ak je produkt sériový, určený pre bežného človeka a vyrába sa v tisícoch alebo v desať tisícoch kusov? Ako sa môžeme odlíšiť?

  • 24. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Lacné alebo drahé hodinky?

Martin Atalovič

Lacné alebo drahé hodinky?

Pamätám si dobu, ešte v polovici 90 rokov minulého storočia. Pre bežného človeka existovali v ponuke len lacné hodinky a tie drahšie si dovolil predávať len málokto. Ľudia potrebovali vedieť len aký je čas. V ére, keď neboli ešte mobilné telefóny pre smrteľníka na dosah, ľudia boli závislí na hodinkách a jediné, čo ich zaujímalo, bol čas na ich hodinkách a nie logo alebo nápis, ktorý ich zdobil. Zrazu prišla éra mobilných telefónov a zo všetkých strán sa ozývalo, že hodinkám je koniec a nikto ich už nebude nosiť. Veď prečo by sme mali mať hodinky, keď čas mi ukáže aj telefón? A prečo by sme mali vyhadzovať peniaze za zbytočnosti?

  • 11. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 167x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu