Martin Atalovič
Limitovaná edícia
Akcie, zľavy alebo darčeky s rôznou mierou použiteľnosti už dávno nezaberajú na čoraz sofistikovanejších zákazníkov. A keď teda základná poučka marketingu nepomáha, je nutné prísť s originálnym spôsobom oslovenia spotrebiteľov. Promotéri si dávno uvedomili, že ľudia si nekupujú konkrétny tovar alebo službu, ale pocit, ktorý mu vlastnenie danej veci prinesie. Každý chlap sníva o luxusnom športiaku. A podobne, každá žena by chcela šatník, ktorý z nej spraví kočku a aký už nebude mať žiadna iná. Samozrejme, ak má človek veľa peňazí, môže si dovoliť kupovať unikáty. Ale čo ak je produkt sériový, určený pre bežného človeka a vyrába sa v tisícoch alebo v desať tisícoch kusov? Ako sa môžeme odlíšiť?